pondělí 16. září 2019

Staré fotky z Litoměřic


Jsem tulák, tím se chlubím, kde můžu. Léto 2019 na mě nebralo ohledy, nemoc na mě povolalo, zalez kulhavej tuláku. Staré fotky, připravené na provnávání, zůstaly opuštěné v počítačových adresářích. Hodně používám do svých srovnávacích koláží fotky ze serverů, které staré fotky nabízejí ke koupi.
Jeden německý, druhý český. Pokud některé fotky okopíruju do svého blogu, v podstatě servery propaguju.
Vybírám historické pohlednice, které bych nikdy nemohl použít ke srovnávání. Bývají pěkné a je jasné, pokud budou prodány, zmizí v nenávratnu.
Je zřejmé, že jsem zavítal do města Litoměřice. Už v počátcích srovnávacích putování jsem krásné města na Labi několikrát navštívil, kdo chce, určitě si příslušné články najde.
Stejně tak si najde fundované povídání o historii, proč o těchto záležitostech číst v pindách jakéhosi Vency. Předkládám jenom historické fotky bez komentáře, dávám možnost se nad historií zasnít, případně nastartovat automobil, posadit se do vlaku nebo autobusu či přiletět dronem.
Jsem ve starých Litoměřicích.




















































































































































































2 komentáře:

novacky řekl(a)...

Litoměřice bývaly mnohem krásnějším když se jim ještě říkalo Leitmeritz. Dnes jsou také pěkné, až na ten pás paneláků kolem a to příšerný parkoviště na náměstí. Přidávám odkaz na pár pohlednic ze sbírky mého bratra - http://www.novacky.cz/2010/12/litomerice-stare-obrazky-pohlednice.html
S pozdravem "Ať zdraví slouží"
P.Chládek

Václav Víšek řekl(a)...

Díky za odkaz. Litoměřice a okolí patří mezi místa, která se můžou navštěvovat stále. Z Prahy je dobré spojení, ve městě je na co koukat. Zdraví V.V.