pátek 5. prosince 2014

Čechy - letecké snímky z roku 1922







































5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Kdepak je vlastně ta kaple "Kamenný důl"?

Václav Víšek řekl(a)...

No, já ty fotky tenkrát nedělal, pochopitelně, dostalo se to ke mně a chtěl jsem se podělit s jinými lidmi. Měl jsem nějakou představu, kde kaple je, ale zmýlil jsem se. Hledal jsem, hledal, včera po internetu, nic jsem nenašel, na facebook jsem dal malý dotaz, lidi mi to "olajkovali", že se jim to líbí, ale nikdo se nevyjádřil. A mě by to zajímalo...

Unknown řekl(a)...

Tak já už vím. Je to pseudogotická rozhledna maskovaná za kapli v zámeckém parku v Krásném Dvoře.

Anonymní řekl(a)...

Předběhl jste mě - je to součást golfového hřiště Krásný Dvůr u Podbořan, tzv. Gotický Templ http://www.golfkd.cz/

Václav Víšek řekl(a)...

Přání se mi splnilo. Děkuju moc oběma.