středa 31. prosince 2014

Pindy z Facebooku podzim až Silvestr 2014

9.10.
A primátorem se stává ... není to fuk?
Jak to bylo v roce 2010?
Zhruba:
Volby do magistrátu vyhrála TOP 09 s primátorským kandidátem bankéřem Tůmou, druhá byla ODS v čele s MUDr.Svobodou, třetí ČSSD s Dienstbierem. ODS a ČSSD se domluvili, že TOPku k lizu nepustí, primátorem se stal Svoboda s podporou socanů, což rozlítilo Dienstbiera, který chtěl splnit slib, že s ODS koalici nebude vyjednávat. Nevolil jsem je, ale byl to snad jediný slušný čin v pražském zastupitelstvu.
Primátor se za čas dohodl s TOP 09, někdy brzy ráno na klinice, kde pracuje. Jako slušný člověk upekl novou koalici za zády těch, kteří ho předtím podporovali.
Socani ovšem jsou bojovníci, tak pomohli odstranit primátora, o němž dnešní bilboardy tvrdí, že je jediným slušným primátorem. Pomohli zvolit jiného primátora, ale favorita TOPky Tůmu zajímal hlavně primátorský plat, takže už dávno dal Praze vale. Osobně mě nový primátor Hudeček zaujal hlavně skvělými nápady jako je eskalátor z Nuslí na Vyšehrad nebo tramvaj ze Smíchova na Pankrác Jeremenkovou ulicí, protože v té ulici bydlím a považuju to za naprostou hovadinu. Primátor Hudeček se sám za svou vládu pochválil ušmudlanými plakáty na lampách z peněz města.
Všechny tyhle bojovníky o koryta na magistrátu v posledních 4 letech bych pojmenoval jedním slovem - pakáž. Říkám "bych pojmenoval", je to můj osobní názor.
Ač společenství ANO tvrdí opak, nevěřím, že by se situace nějak změnila, když se zamíchají do boje oni. Všichni ti drzouni se stejně nakonec dohodnou, protože jde v první řadě o funkce, o vliv, o koryta, pardon o plnění volebního programu.
Pozoruju předvolební cvrkot, Prahu zaflákali plakáty, soutěžícími o největší pitomost. Začal jsem si dělat fotky z Prahy zohavené předvolebními kravinami, po čase mi došlo, že si dělají z obyvatel Prahy prdel, protože se stejně dohodnou. Z takových lidí si utahovat nehodlám, to jsou nehorázní hlupáci. Rád žertuji o dobrých lidech.
Proč se namáhat a přemýšlet, koho zvolit, když jim jde jen o moc, která přináší různé požitky, proč vlastně nehodit celou tu plachtu se stovkami jmen do tříděného sběru? Je mi blbě, dnešek jsem proležel, ale bude líp a pokud do volební místnosti půjdu, hodím to Pirátům, ti jsou zatím ještě mocí nezkažení. Hodně závidím obyvatelům vesnic, kde se všichni navzájem znají a vědí, co od koho můžou očekávat.
Jsem starý člověk, vůbec se necítím zapšklý, dobře vím, že jsem se nikdy v životě materiálně líp neměl. Netoužím po majetku, do truhly si ho sebou nevezmu. Jsem rád, že jsem se dočkal života ve svobodném státě. Posledních 25 let se zvýšil průměrný věk o 5 let, což je informace pro člověka v mém věku zásadní. To je výsledek práce lékařů, nemyslím ty, kteří z doktorského řemesla utekli do parlamentu a do politiky vůbec. Díky otevřeným hranicím se k nám přivalila spousta technických novinek, žije se pohodlněji, máme víc možností. Díky vědcům, technikům, jejichž jména přežijí, zatímco šašci na pražském magistrátě? 

A jdu spát!

11.10.
Včera zemřel Pavel Landovský
Tak ahoj.

11.10.
Sedím na lavičce.
Nešťastný.
Omylem jsem smazal všechny fotky z foťáku.
Nebylo jich moc, ale nasere to.
Podobných případů s rostoucím věkem přibývá.
Kde sedím?
Ve Valdštejnské zahradě, hned u Senátu, i z Hradu lze dobrým dalekohledem dohlédnout.
Je to jasný!
Karel Havlíček Borovský psal "Nechoď, Vašku, s pány na led..."

Pojedu do ZOO.

13.10.
Prý si máme vážit starších lidí.
Je zajímavé, že lidí starších než já neustále ubývá.
Od mého narození nepřibyl ani jeden člověk starší než já.
Koho si mám vážit? Výběr je stále užší.
Nevím si rady.

No, ráno je moudřejší večera.

15.10.
Přechod ze spánku k životu.
V rádiu mi oznámili, že je dnes světový den mytí rukou.
Štípu se na různých místech těla. Nespím.

Odcházím do koupelny.

24.10.
Přišla mi SMS.
Podzimní sleva na dalekohledy 10%.

Případná urážka mé osoby, že jsem blbej jak daleko vidim, by měla daleko větší váhu.

25.10.
Z otevřených dveří železničního vagónu se usmívá průvodčí.
Její pohled přebije všechno.
Majitel nejnovějšího typu Audi nechává svého miláčka nezamčeného na nástupišti na pospas železničním zřízencům.
Spěchá nastoupit, než červená čepice odmávne lokálku do Horní Dolní.
Ženský úsměv dokáže ohřát.
Přichází roční doba, kdy úsměv, nepočítáme-li básníky, úplně uhlí nenahradí.
"Paní průvodčí, nešlo by zatopit?"
"Zima? Mně je akorát."
Jasný, tohle stvoření snad zimu nepoznalo.
Zatopila.

A je zase dobře.

ŤIGR

4.11.
V současné kauze Hovorů z Lán mě nejvíc překvapuje, že to někoho překvapilo. 
Vůbec mě neurážejí vulgární výrazy, sám je občas používám. Kdo trochu sleduje chování Miloše Zemana v posledních 25 letech, nemůže být překvapený. Prostě si dal pár panáků a žvanil, což dělá hodně často.

Je sečtělý, často cituje z klasiků, kteří již umřeli a on zůstal tak sám, samojediný se stádem deseti miliónů blbců.

6.11.
Kousek listopadu za námi.
Mám vztek, že už jsem kraťasy uložil.
Jsou nahoře ve skříni, u stropu, musel bych si přinést schůdky.
Jsem línej si přinést schůdky.
Bába v řeznictví není líná a schůdky si přinesla. Věší nad buřty vánoční ozdoby.
Šestýho listopadu.
Budu muset vyhrabat z almary lampión.
Na zejtra, co kdyby náhodou...
Svět se řítí do záhuby, říkávala teta.

11.11.
Možná jsem sklerotik.
Nepamatuju se z mého mládí na nějaké svatomartinské hody.
Možná mě tehdy zajímalo něco jiného.
Možná mám vztek, že moje vnitřnosti zakazují přežrat se husou.
Kdysi měl Martin jezdit na bílém koni, ani se nepamatuju, jestli jezdil.
Od rána neslyším z rádia nic jiného než svatomartinská husa a zapít svatomartinským vínem.
Husa v mé mysli sice volá po pivu, ale každému přeju, co jemu chutná.
Šel jsem nakoupit, obyčejně si dám od cesty dvojku bílého.
U dveří nápis, že dnes rozlévají jen svatomartinské.
Jsem opotřebovaný spotřebitel, navíc podezřívavý.
Není jejich svatomartinské to víno, které se nepovedlo a musí se vypít, než se zkazí?
Koupil jsem si sedmičku Bordeaux. 

Zítra, po žracím svátku, určitě nastoupí v rádiu cvičitelka, odbornice na hubnutí.

16.11.
Určitě bych měl sledovat nějaký pořad o významu 17.listopadu.
I jakýsi slušný film jsem v programu zahlédl.
Co udělám já?
Budu se dívat na fotbal!

Bijte mě, intelektuálové!

26.11.
Kdo asi první začal zařazovat lidi do kavárny?
Lépe - do pražské kavárny.
Vidím zoufalou snahu dělit lidi, cpát je do škatulek, dělat z nich nesvéprávné objekty.
Dělit lidi na My a Vy, při čemž se samozřejmě předpokládá, že ten, kdo příslušnost do některé ze skupin určuje, se počítá mezi My, to znamená mezi lepší. 
Kdo to byl? A hlavně, kdo to papouškuje? Zamindrákovaní zmatenci, nešťastní z toho, že chtějí někam patřit?
Opravdu potřebujeme k životu stádo?

Jako by nebylo krásné, že jsme každý jiný.

13.12.
Proč zrovna mně doporučuje FB skupinu "Souhlasím s výroky Miloše Zemana"? Snad, že mám rád tlačenku? Jinak ho neposlouchám, pouštím si Felixa Holzmanna. Jsem člověk prostý.

22.12.

29.12.
Zpátky do pelechu!

31.12.
Už mám připravenej polštář, pod kterej k večeru strčím hlavu. Strašně se bojím, když se střílí. Kdybych se náhodou udusil, přátelé, nevožerte se!



Žádné komentáře: