úterý 31. prosince 2013

Pindy z Facebooku - prosinec 2013

Prosinec snad přežiju. Samý srazy, samá hospoda. Spolužáci, bývalí kolegové, ještě jsem si nakoupil lístky do divadel, jsem rád, že jsem nevstoupil do ligy proti týrání seniorů, třebaže synovi vyhrožuju, že s ním jednou zatočím. Od Vánoc do června se bude prodlužovat den. A ty vedra co budou! A mouchy budou lítat. komáři píchat...

4.12.2013
Flámek

Jak už jsem říkal, Facebook je pro mě totéž, co byl pro pana přednostu z Ostře sledovaných vlaků světlík, kam se hulákaj připomínky k zlému světu. Včera jsem vypil víc než bych měl. Usnul jsem až u dveří svých. Inventura věcí ztracených a neztracených po ránu dopadla celkem příznivě. Ztratil jsem jenom půlku chleba. Peněženku mám, mobil taky, ani kalhoty mi nechybí.

Něco poezie

5.12.2013
Něco osvěty

12.12.2013
Místo dalekého rozhledu - Milešovka

Těžký život v Českém ráji



14.12.2013
Katastrofa pod Hazmburkem

Seňor
Při oslavě narozenin svého syna, což slavíme bez velkých keců, rok od roku ubývá díky mému věku vliv alkoholu, jsme chvíli čuměli na TV šlágr. Přiznávám se, že jsem dosud nebyl v obraze, ale prdel to byla veliká.
Slyšel jsem, že to je dobrá televize pro seniory.
Protestuji, abych byl označován coby senior.
Já jsem přece seňor.

O Vánocích máme otevřeno

28.12.2013
Výprodej alkoholický

29.12.2013
Žižka na koni

31.12.2013
Konec roku 2013

Žádné komentáře: