pondělí 8. září 2014

Střezimíř





Tak jsem si sednul ke klávesnici a dle svého zvyku hodlal jsem začít pindat. Hledím na kohouta, kterého jsem našel na stránkách encyklopedie obcí České republiky a nenapadá mě nic nového.
Byl jsem na jednodenním krátkém výletě na České Sibiři a staré fotky jsem si sebou vzal, protože jsem si říkal, co kdyby...
Povídání o cestě i fotky jsem sepsal, zveřejnil zde na blogu a je to.
Sobotní poledne, lidi pracovali na zahrádkách, kluk jezdil na kole nad rybníčkem a koukal, co jsem zač.
Hospoda otevřená nebyla, abych mohl nasát i jiný vzduch, trochu začuděný.
Mívám k ruce aspoň nějakou publikaci, průvodce, našel jsem jen pár řádek o historii místa, která ovšem nemá nic společného s mými srovnávačkami.
Snad jenom doporučit všem, co mají rádi klid, krásnou krajinu a svěží vzduch, jeďte na Českou Sibiř.
Staré fotky jsem okopíroval z hezky vedených stránek, kde je mnoho zajímavých informací.

Následuje 6 srovnávacích fotek z obce Střezimíř.


















Žádné komentáře: