pátek 24. února 2017

Dáreček z Českých Budějovic

Aniž jsem pátral a sháněl, došel mi od jedné paní dáreček.
Tento blog je můj, sice veřejně přístupný, ale to co do něj vkládám, je mým dílem. Co se týče srovnávacích fotek, odmítl jsem už dost nabídek na spolupráci. Srovnávacích fotek tady mám hodně, ale přece jenom nejde o jediný zájem, jde spíš o výsledky mého toulání.
Shromažďovat díla jiných autorů třeba i povedenějších než jsou moje se mi nechce. Jakmile bych přistoupil na spolupráci, už by šlo o povinnost. Proč se na stará kolena k něčemu zavazovat?
To je můj názor.
Pak přijde zásilka.
Je mi líto si soubor uložit jen pro sebe a měním názor.
Názory prý nemění jenom idiot, no dobře, nechám cizích bonmotů...
Výjimka prý potvrzuje pravidlo.  
Nevím kdo je autorem, může se stát, že se někdo ozve, vynadá mi, že zveřejňuju cizí, v tom případě tenhle článek hned smažu.
Je to trochu jiné, ale krásné. Do Českých Budějovic jsem se zatím nedostal, přestože je mám v plánu. 
Bože, moje plány! Mé dětství spadá do padesátých let 20.století, kdy do nás plánování cpali horem dolem, asi je to ve mně pořád.
Omlouvám se autorům, omlouvám se celému světu.

12.3.2017
Stalo se to, v co jsem tajně doufal. Že se ozve autor budějovických srovnávaček.
Dnes mi přišel E-mail od pana Milana Bindera z Českých Budějovic, fotografa a vydavatele.
Srovnávačky, o které jde, někdo naskenoval z publikace pana Bindera z roku 2005 a začal šířit po internetu bez toho, aby uvedl autora.
Tak se dostaly fotky ke mně.
Pan Binder má svoje pěkné stránky, je velice plodný, mimo jiné koncem roku 2016 vydal další díl srovnávacích fotek z Českých Budějovic.
Dál nebudu popisovat, uvádím adresu a pokochejte se sami.
http://milanbinder.cz/
/
Tady je oněch 40 srovnávacích fotek z jihočeské metropole.























































































































Fakt je, že jsem tímto do Českých Budějovic nalákán, teď z Prahy začaly jezdit nádherné rychlíky, v kterých se dá číst, spát, pít pivo, flákat se po internetu, prostě příjemně cestovat.








2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za předvedení srovnání viditelného vlivu věku. A také připomenutí, jak daleko už je mé mládí právě tou komparací toho co pamatuji (skoro všechno) a toho, co denně vídám. Velmi dobré dílko. Slávek

Anonymní řekl(a)...

Moc hezké, krásná práce,pokračujte a k tomu Vám ze srdce přeji hodně zdraví a pracovního elánu.