čtvrtek 19. května 2011

Braník U Kalašů

Braník - pekařství U Kalašů.
Úplně ideální situace. Na baráku je historická fotka objektu. Vyfotil jsem ji a hned taky onen dům. Úplná sranda zpracovat takové srovnání.
Pečou výborné pečivo, kupuju si tam obyčejné housky. Kdybych měl tu moc a mohl rozhlásit: "Nekupujte pečivo v hypermarketech! Je z mamutích pekáren, bez chuti a zápachu. I v malých městech mívají svoje pekařství s dobrým pečivem."
Já vím, že je to marné volání, ten hnusnej rohlík z velkopekárny je o korunu levnější...


Facebook – Srovnávací fotky


2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, mohu se zeptat kde se Vám podařilo sehnat dobovou fotografií. Děkuji Kalaš

Václav Víšek řekl(a)...

Dobrý den, jak je psáno v textu srovnávačky, ofotil jsem si ji, měli jste ji na budově několik let, když jste ještě pekli vynikající pečivo. Je viděl na fotce z roku 2011 u levého okraje. Vyfotil jsem jen to, co jste měli léta vystavené. Jak to tam vypadá dnes nevím, několik let jsem v Braníku nebyl. Takže ti fotku musíte mít někde v archivu. Můj blog je nekomerční, jde jen o zajímavosti. Pokud byste měl ke staré fotce autorská práva, dám blogový článek pryč, ale snad by to byla škoda. Jsem důchodce, který měl k Braníku i Vaší pekárně vztah.
S pozdravem Václav Víšek