středa 28. července 2010

Burza LP



BURZA LP. Nezbláznil jsem se. Před čtvrstoletím tu bývaly v neděli ráno burzy s elpíčky, které se jinak v našich gramoprodejnách nesehnaly, lépe řečeno neprodávaly. Byly to burzy zakázané, stěhovaly se po všech možných pražských lesích, občas účastníky esenbáci rozehnali.

Rockovému fanouškovi jiné nezbývalo.Běhával jsem v Krčském lese a najednou, v neděli v 7 ráno, shluk post av, rockeři, bigbíťáci a na dnes již hodně zarostlém stupínku, byly vystavené poklady. Elpíčka rocku z celého světa. Jen jsem prohlížel a slintal. Neměl jsem peníze a to nejen u sebe. 250 - 300 korun bylo tehdy hodně. Možná si vzpomene některý padesátník, jak ráno v neděli vstával. Párkrát jsem tu na burzu narazil.

Protože tento pozemek v Praze je, patří tato vzpomínka do Mizející nebo spíš zmizelé Prahy.


Facebook - Mizející Praha

Žádné komentáře: