sobota 4. srpna 2012

Ctiněves, Krabčice

Pokračuju v cestě kolem Řípu, který jsem zdaleka neobjel. Fotky, které nic nesrovnávají jsou opět na adrese:
Historické fotky jsem okopíroval z publikace Podřipsko na starých pohlednicích, kterou vydalo nakladatelství Baron v roce 2008.
 
 
Ctiněves
Náves, v pozadí obchod Alžběty Čvrtečkové


Obchod paní Čtvrtečkové trochu zblízka, ulice vlevo vede do Černoučku. Starou fotku bych okomentoval „Seběhla se celá ves…“


Obyvatelé obce se přestěhovali před hostinec U Kejřů, dnes U praotce Čecha. Ten je tu podle Václava Hájka z Libočan pohřben. Kde? Prostě je a basta.


Změny nepatrné, vždyť historická fotka je mladší než já.


Krabčice
evangelický kostel z roku 1885.


dům čp.64
Dnes důkladně rekostruovaný.
Ani všechny fotky z Krabčic jsem nestihl, vedro mě zahnalo do hospody, potom už jsem jenom sjel dolů k Labi, do Dobříně a odjel vlakem domů. Určitě se budu snažit se sem vrátit, ale kopec nahoru je plnotučný.


Facebook - Srovnávací fotky







Žádné komentáře: