středa 29. prosince 2010

Když pálí žáha

Kdo trpí touhle vadou, ví, jak je to protivné. U mne se jedná asi o dědictví po tátovi, který takové problémy míval. V dětství do mě cpali zažívací sodu a jiné blbosti.
Člověk, pokud není úplnej debil, časem pozná, co mu dobře dělá a čeho se má vyvarovat. Když něco poruší, je potrestán. Jako alkoholik, který ví, jak mu bude špatně a stejně se vopije.
Nepotřebuju na pálení žáhy odborníka, poradím si sám.
Nedávno na ČR 2 mluvil lékař. O pálení žáhy. Zbystřil jsem pozornost. Když už jsem měl rádio puštěný. Lékař, tedy odborník, doporučoval léky. Tužku jsem neměl po ruce, názvy jsem zapomněl záhy.
Redaktorka se třikrát ptala, jak by měl člověk této nepříjemnosti předcházet. Byla slyšet jen krátká přednáška o závadě a jména léků.
Počtvrté už byla skoro agresívní.
Odpovědí bylo, že když někdo užívá ten který lék, nemusí o žádné dietě uvažovat.
Odborník určitě dostal od Českého rozhlasu za své vystoupení nějaký honorář. Tak mě napadlo, jestli mu něco neukáplo i od farmaceutické firmy, která zázračný lék vyrábí.
Přiznám se, že mi pomůže lžička strouhanky. Suché, nejsušší. Jeden známý mi říkal, že je to sice hnusný, ale taky mu to pomohlo.
Když ale ty drahé léky jsou v takových pěkných krabičkách...


Facebook - Václav Víšek

Žádné komentáře: