pondělí 26. listopadu 2012

Proč nám nevládne doktor Sládek?

Každý, kdo si na něj vzpomene, přestože málokomu schází, správně odpoví „Protože prohrál volby.“
To je fakt, v roce 1998 se jeho Republikáni nedostali do parlamentu, jaképak další otázky.
Ale…
Od roku 1992 řídí počítání hlasů na ministerstvu vnitra stejný člověk. Co když je všechno jinak?
České volby bývají běžně velice těsné. Co když tento vnitrácký matematik se svou IT skupinou zkoušel jiné vzorce na výpočet?
Už pár roků si nekazím nedělní poledne sledováním politických diskuzí, dobrý oběd dá práci, poté chce vychutnat a zažít, nějak to nejde dohromady.
Tentokrát jsem se kousek díval, těšil jsem se, že vtrhne do studia Chocholouškova banda a učiní potřebné. Po dvaceti minutách jsem televizi uvedl do běžného stavu – vypnutého.
Úředník obhajoval něco, za co by mi náš svérázný učitel matiky v sedmé třídě navrhl na trojku z chování. Za drzost, dvojku jsem míval běžně.
Chocholoušek se nekonal, dokonce ani pan doktor Cimický se neobtěžoval, já vypil pivo, aniž jsem si pochutnal. V televizi se nikdo nezasmál, všem to bylo fuk. Ani opozice nevyzývala ministra vnitra k demisi.
Ano, nejen Sládek, mnoho dalších.
Co kdyby v roce 2006 nevyhrál volby Topolánek, Julínek by nebyl ministrem zdravotnictví, nikdo by nezavedl poplatky, krajským středočeským hejtmanem by se nestal doktor Rath, v kriminále mohl sedět třeba Bendl.
Kdo viděl film Babel, ví, že všechno na světě má souvislost. Jeden náhodný výstřel z pušky a kolik osudů se změní…
Karel Gott zase tvrdí, že nám vládnou ilumináti, ten to musí vědět, co když jsou na vnitru už dávno?
Představuju si na Hradě prezidentku nesmrtelnou tetu Parkanovou s mluvčím Honzou Vyčítalem.
Představuju si vykroužkovaného Standu Grosse, jak si dodělává kurz na strojvůdce, aby mohl jezdit s lokálkou do Nymburka, kde mu schovává manželka v nádražní restauraci protekční porci guláše.
Kdyby třeba voliči nedali tolik hlasů mladýmu Bendovi a musel se živit jinak než jako poslanec…
Kdyby…
Kdybych už přestal kecat…

Žádné komentáře: